Jako tým, který denně vede desítky konzultací s klienty, jsme čelili problému, který zná každý, kdo prodává služby v B2B. Po každé schůzce jsme trávili 15 minut ukládáním poznámek a dalších 15 minut hledáním a zapisováním detailů do našeho CRM systému.
Výsledkem byly nekonzistentní data v CRM, zapomínání na důležité detaily ze schůzek a celkově neefektivní follow-up s klienty. Věděli jsme, že pokud chceme růst a zvládnout více projektů, musíme tento proces automatizovat.
Rozhodli jsme se otestovat řešení nejdříve na sobě. Po důkladném testování 8 různých nástrojů (včetně tl;dv, Fireflies, Bluedot, Notta) jsme vybrali Circleback, který nejlépe zvládá přepis a analýzu schůzek v češtině.
Vytvořili jsme automatizaci, která:
Implementace nám přinesla:
Řešení je flexibilní a můžeme implementovat různé nástroje podle potřeb klienta:
Tuto automatizaci nyní nabízíme klientům, především:
Pro personalizaci obsahu, reklamy a pro analytické účely využíváme soubory cookie a další služby. Informace o vašem používání webu sdílíme s partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími údaji vlivem využívání jejich služeb. Kliknutím na „Souhlasím“ nám udělujete povolení ke zpracování osobních údajů a cookies za účelem personalizovaného obsahu, reklamy a analytiky.