Náš klient, společnost prodávající čidla vzduchu, měl v CRM systému databázi s více než 5 000 firem. Problém byl v tom, že většina záznamů obsahovala pouze základní kontaktní údaje – název firmy, telefon a e-mail.
Chyběly klíčové informace pro jejich specifické obchodní potřeby:
Výsledkem bylo, že obchodníci museli před každým kontaktováním firmy googlovat základní informace a nedokázali identifikovat, zda je firma relevantní pro jejich produkty. Nemohli efektivně segmentovat databázi podle toho, kdo by mohl mít zájem o čidla vzduchu.
Vytvořili jsme AI systém pro automatické obohacení firemních dat, který funguje ve třech krocích:
1. Automatické vyhledávání informací
2. Inteligentní kategorizace podle oboru čidel vzduchu
3. Automatická aktualizace CRM
Implementace přinesla dramatické zlepšení:
Obchodníci teď vědí předem, zda firma pracuje s vzduchotechnikou, jaký typ projektů řeší a na jakých trzích působí. Mohou tak připravit relevantní nabídky čidel vzduchu přesně podle potřeb klienta.
Týden 1: Analýza a příprava
Týden 2: Testování a nasazení
AI obohacení dat je perfektní pro:
Sources: Project info and instructions
Pro personalizaci obsahu, reklamy a pro analytické účely využíváme soubory cookie a další služby. Informace o vašem používání webu sdílíme s partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími údaji vlivem využívání jejich služeb. Kliknutím na „Souhlasím“ nám udělujete povolení ke zpracování osobních údajů a cookies za účelem personalizovaného obsahu, reklamy a analytiky.